• (Android) Racing Fever: Moto קודים מגדילים אסימונים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Racing Fever: Moto ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Racing Fever: Moto IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קודים מגדילים אסימונים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Racing Fever: Moto 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    סבבי

    זה מצחיק איך אני מסיים את כל המירוץ והטלפון שלי אבד וכשאני מוריד אותו בחזרה, אין אפשרות לחבר את Google Play ולהמשיך את מה שהיה לנו בפעם הקודמת. מה רע בזה?

    אני אוהב את המשחק הזה מאוד אבל פרסומות מעצבנות

    זה טוב אבל קצת נורא כשבחרתי בפקדי כפתורים אז זה נותן לי מדריך ואומר לי להטות אבל פקדי ההטיה של הטלפון שלי לא עובדים

    אחלה משחק !!

    לא יכול לשחק מרוצי מרובי משתתפים נסה לתקן את זה ולעדכן שוב הלוואי והעדכון הבא אני אשחק משחק מרובה משתתפים

    זה יכול להיות משחק טוב אם תקלה במהלך השימוש תתוקן. מודעה צצה במהלך השימוש וחוסמת את התצוגה במהלך מירוץ. דיווחתי שוב ושוב ושוב ללא תיקון!!!!

    Racing Fever: Moto Kilpa-ajo rhjg

    המשחק טוב אבל תמיד המשחק לא מגיב אני לא יכול להתקין אותו אבל יש לי יותר ממספיק נתונים בבקשה מצא פתרון בבקשה

    משחק ליגת על


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :