• (iOS) Tank Hero mere guld hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tank Hero ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tank Hero IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mere guld hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Tank Hero 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dårlig kontrol og ikke for meget indhold, jeg mener, se på niveauerne, de er alle ens med forskellige tanke i dem. Og du ved også, at det at have det sjovt med et spil inkluderer at bestå niveauerne, spillet bliver ekstremt svært efter niveau 15. Afinstallerede det.

    Trænger til opdatering, kuglerne

    dette var et lille time pass-spil for mig, jeg kan lide det

    Underholdende

    Det kræver tilladelse telefonmedier, lagerpladser, der er meget unødvendige for dette spil, synes jeg. Derfor giver jeg 1 stjernebedømmelse.

    Dette spil trænger til en opdatering

    Det er et ok spil men hvis man skulle have det bedste ud af det så skulle de lave det med multiplayer

    Yaa et rigtig godt spil, det er faktisk bedre end andre spil

    Dette spil er awsome!!!!, men det eneste dårlige er, at nogle niveauer er umulige, ligesom niveau 39 på kort 1, der er så mange tanke med varmesøgende, haubitser og de der mineskydende tanke, men det er et godt spil. men de burde tilføje en (lokal)\(internet) multiplayer ok bye

    Bedste grafik glat og fantastisk spil... Enemy er mere at kæmpe

    God underholdning

    Meget fedt spil!, der er masser af niveauer, og spillet er meget afbalanceret. Jeg vil kun komme med 2 forslag, 1. Kan du tilføje en sandkassetilstand med alle tanke og tilpasse din tank til en camo? 2. Kan du polere kanontankene?, de er lidt for kraftige, når de skyder over muren. Bortset fra det, meget godt spil at installere

     

    Hvordan får man ny ammunition herind? Jeg vil gerne have tre ammunition som i overlevelsestilstand. Pls hjælp mig...

    Fedt spil meget vanedannende..

    Super underholdning :)

    Styringen er ikke for god

    Bedste spil under 20 mb

    Godt spil til tiden.

    Super flot spil med en nostalgisk følelse! Skal spille for de mennesker, der elskede tanks i 1980'ernes arkademaskiner! Annoncer kontrolleres også og i meget lave mængder. Det eneste problem er sigtesystemet. Ingen andre fejl som set af mig.

    Det er et OK spil, men jeg købte for at deaktivere ingen annoncer, og 10 sekunder senere dukker en som op.

    Star Shoot VS Arkade ahii

    Ville nemt være 5 stjerner, hvis kontrollerne var nemmere at bruge.

    Lad os venligst springe kamprapporten over og rette op på, at det ikke virker at trykke på skærmen for at skyde. Det er det.

    Hvilket vidunderligt spil er dette! Jeg kan lide det så meget.

    'Jeg tror, at spillet ikke er for vanedannende, så jeg spiller det ikke så meget, men jeg elsker det stadig.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :